luni, 4 martie 2013

Manichiura săptămânii !!!

Salutare tuturor! Şi o primăvara cat mai roz, vă doresc!
Abia am aşteptat primăvara! Este singurul sezon care îl aştept cu sufletul la gură! Îmi dă o stare de optimism şi energie, şi atunci când vad soare pe geam îmi vine sa ies la plimbare toata ziulica! Si pentru că ieri a fost o zi foarte specială pentru mine şi a mai fost şi super frumos afară, m-am găndit să îmi fac o mani-mani care să mă facă să zâmbesc de fiecare dată când mă uit la ea!
 Sincer, aceste culori îmi aduc aminte de culorile pastelate ale prăjiturilor macarons!
Stiu că nu sunt cele mai perfecte linii drepte, dar încă lucrez la precizie!























Ojele pe care le-am folosit sunt de la Gabrini şi sunt în numărul 348 şi M114. Iar ca top coat am folosit lacul de la Essence, care dă unghiilor un luciu superb şi chiar măreşte rezistenţa lor pe unghii.
Pentru modelul pe unghii am folosit o oja alba de la Golden Rose.






Sper că v-a plăcut modelul de săptămâna acesta, şi sper să îl realizaţi si voi dacă vreţi! Aştept părerile vostre în comentarii!
Pupici!

2 comentarii: