duminică, 31 martie 2013

Review ~ Demachiant bifazic Blanchette B

Bună dimiii!!! În sfârşit a venit primăvara!!

Astăzi m-am gândit să fac un review la demachiantul bifazic de la Blanchette B. Sunt o fană produselor din această gamă, o să las mai mai jos o poză din care reiese cât de mult le îndrăgesc. :D

Dar acum să revenim la oile noastre...
În materie de demechiante bifazice, aceste este al doilea care îl încerc. L-am mai incercat pe cel din Dm şi nu prea m-a impresionat. Nu prea îmi plac uleiurile pe ochi, cam asta este problema la mine.. Am  încercat şi demachierea cu ulei de măsline, dar am vrut să incerc şi un bifazic.
  Acesta, de la Blanchette, este foarte delicat. Nu îmi irită ochii, şi demachiază foarte bine.
L-am folosit doar pe ochi, nu şi pe restul tenului, şi îl folosesc doar în zilele când port un machiaj mai heavy, sau rimel rezistent la apă. În celelalte zile folosesc, lapte demachiant, sau apă micelară.
Sticluţa este de 200 ml, bazele principale fiind apa, siliconul şi uleiul de migdale, care este foarte bun pentru zona ochilor! Ei bine, combinaţia asta demachiază şi cel mai afurisit rimel!




   Îmi place că ambele faze se amestecă rapid şi nu se separă foarte repede. Ai timp să pui lichidul format pe dischete, şi pot să mă demachiez în linişte :)) Nu rămân reziduri pe ochi, ca şi cum te-ai fi dat cu ulei de floarea soarelui... Oricum eu după ce mă demachiez folosesc şi un gel de curăţare.
  Ingredientele - cu excepţia ultimelor 3 şi a parfumului - sunt cotate Good sau Best în dicţionarul cosmetic. Ultimele 3 ingrediente ar putea cauza probleme tenurilor foarte, foarte sensibile.
  Nu promite marea cu sarea, dar face exact ceea ce trebuie să facă un demachiant bifazic: să demachieze rapid şi eficient machiajul rezistent la apă!
Aştept să îl termin, poate o să mai încerc şi altceva, dar cu siguranţă o să-l mai recumpăr!

Să aveţi o săptămână însorită!! Şi un 1 Aprilie mincinos! :D



4 comentarii:

  1. Hei! :)

    Si eu sunt fana acestei game, cum e gelul scrub? Zilele trecute voiam sa mi-l cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uitasem de roll-on sa te intreb. Este bun? Ofera protectie, in sensul sa nu te trezesti cu mirosuri neplacute deodata? Rezista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze ca iti raspund asa tarziu... Scrub-ul este genial! Am folosit deja 5 tuburi... il folosesc de anul trecut. Este foarte subtil, nu iti greseaza tenul si imi lasa fata foarte curata si neteda!
      Cat despre roll-on... e nasol.. nu il cumpara! :)) Eu il foloseam seara, dupa dus...

      Ștergere
  3. Multumesc mult, Geo!

    Acum nu am mai vazut roll-on Blanchette prin Kaufland, ci doar de la K Classic.

    RăspundețiȘtergere