luni, 11 martie 2013

Vintage Nail Art

Bună tuturor!! Astăzi era destul de înnorat afară şi am vrut să vă înveselesc putin ziua cu un model super cute!!  Şi binenţeles, nu pot trăi fără puţin roz în viaţa mea! :D


Ştiu că modelul nu este cel mai reuşit, l-am făcut în grabă.. De obicei îmi acord mult timp pentru unghii, şi mai ales pentru modele, dar astăzi eram pe fugă puţin.


Ojele pe care le-am folosit sunt mai jos. :)



Pentru modelul cu trandafiri am folosit oje -una rosie, cealaltă neagră- , iar pentru restul modelului am folosit o culoare acrilică verde.
Ca top coat am folosit o ojă incoloră de la Trendy. Are un luciu superb şi rezistă mai mult oja cu acest lac de unghii. 

Sper că v-am făcut ziua mai frumoasă cu această manichiură pastelată! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu