marți, 5 martie 2013

Haul AVON 04/2013

Salurate fetelor!
 Afară este o vreme superbă, iar mie astăzi mi-a sosit coletul de la Avon! Am avut puţin timp liber şi m-am gândit să vă arăt ce mi-am luat în campania acesta. Dar mai întâi vreau să precizez că eu sunt reprezentant Avon de câţiva  ani buni, şi ador produsele lor. Nu pe toate binenţeles... Si Avon are minusurile lui. :)
Piesa de rezistenţă este binenţeles parfumelul Only Imagine! Îl ador! Nu mă aşteptam să îmi placă atăt de mult. Ambalajul este super cute, iar parfumul face parte din categoria florală. Este perfect pentru primăvară! Are note de măr verde, bujor şi mosc.Pentru mine este combinaţia perfectă! Având în vedere că bujorul este floarea mea preferată. Presimt că va fi preferatul lunii! :D
Am uitat să precizez că parfumelul va fi disponibil în campania 6-2013. 

Următorul produs este spumantul de baie cu magnolie roz. Mi s-a terminat ultimul spumant, iar acesta mi se pare foarte potrivit pentru primăvară. Abia aştept să îl încerc diseară!
Balsamul de buze cu efect de volum a fost un produs pe care abia aşteptam să îl încerc. Sunt în căutarea unui balsam/ruj care să mărească destul de vizibil buzele(deşi până acum nu am gasit niciunul..). Acum să vedem cât de bun este acesta. Ceea ce mi-a plăcut foarte mult, la prima încercare, a fost că hidratează buzele şi are si SPF 15.

 Sunt înnebunită după produsele de la Planet Spa! Ginsengul este cunoscut pentru proprietăţile sale de vindecare şi regenerare. Nu am fost dezamăgită până acum de produsele din această gamă, iar această cremă de curăţare pare foarte interesantă!
Pudra pulbere Ideal Luminous este disponibilă din campania 5/2013, dar eu am putut să o comand din ofertele Demo. Este o formulă cu perle iluminatoare şi ingrediente minerale, iar efectul este unul radios, iluminat. Are 6g.
Oja mozaic mi-a plăcut foarte,foarte mult! Am văzut-o la o prietenă şi nu are acelaşi efect care l-am văzut la alte oje "crăpăcioase", ci are un finish foarte subtil.Este în nuanţa Blue Flash şi o să revin cu un swach. 
Creionul-ruj de la Color Trend este un produs nou apărut, 2 în 1. Îl puteţi purta ca şi creion sau ca şi ruj, fără să mai aplicaţi altceva deasupra lui. Eu îl am în nuanţa Gone Pink.
Luciul de buze Shine Attract este în nuanţa Juicy Peach şi este un luciu de buze care stă "lipit" de buze orice ar fi! Este primul luciu de buze care mi-a rămas pe buze ore în şir. Şi are un finish foarte lucios cu irizaţii aurii. Îl mai am într-o nuanţă, Candy Shimmer, un roz superb!

Ultimul produs pe care vi-l prezint, este masca de faţă cu extract de trandafir. Din aceeaşi gamă mai am un gel de curăţare, pe care îl ador! Am vrut să încerc acestă mască care nu necesită clătire. Spune că iluminează şi hidratează pielea... acum să vedem dacă face ce promite. :)

O să revin cu mai multe păreri despre produse după ce le folosesc o perioadă. Dacă vreţi să fac un review la unul dintre produse lăsaţi-mi mai jos un mesaj.

Până data viitoare, să aveţi o zi minu-minu!!



2 comentarii:

  1. ce poti spune despre pudra iluminatoare. inca n-am dat comanda si sunt curioasa de ea, e buna?

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu mi-am format o parere despre ea.. Am folosit-o astazi pe mana, si are particule de scipici, se vede foarte frumos, dar inca nu stiu cum s-ar comporta pe ten. Cred ca ar fi perfecta pentru o zi de vara! :D O sa revin cu o parere dupa ce o folosesc putin.

    RăspundețiȘtergere