joi, 14 martie 2013

NOTD -Golden Rose Jolly Jewels - 115

Bunăăă fetelor!! Am avut o zi superbă astăzi! Chiar dacă a fost urât afară... cred că se întoarce puţin iarna. :(
Darrr, revenind la oile noastre, şi anume oje, sau machiaje :D, am cautat oja aceasta de ceva vreme. Am vazut swach-uri, şi am văzut şi comparaţia cu China Glaze - It's a trap-eze. Atunci chiar am vrut să o am cât mai repede!

Am găsit-o acum câteva zile, într-un magazin plin, plin cu oje, machiaje, cosmetice şi binenţeles că a mea a fost! :)




O sa pun şi o poză cu China Glaze - It's a trap-eze, să vedeţi comparaţia între ele.
Mie mi se par foarte asemănătoare, iar cea mai mare diferenţă este , binenţeles, la preţ. :)

Sper să vă placă această ojă, la fel de mult cât o ador eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu