miercuri, 27 martie 2013

Ceaiuri perfecte pentru zile friguroase!

Bună dimi fetelor!! Am crezut că azi o să scăpăm de ninsoare... Dar ce să vezi! Încă mai ninge la mine... :(
Azi am vrut să fac o postare rapidă despre ce am băut eu zilele acestea. Şi chiar am consumat foarte multe ceaiuri! Când este vremea rea afară, parcă se activează ceva în mine şi trebuie să am ceva fierbinte în mână. Şi mai ales după masă!
Dar pentru că în ultimele zile a fost foarte frig şi parcă vine iar Crăciunul... m-am reîntors la ceaiurile mele preferate!

Preferatul meu este acesta de la Fares. Îl iubesc!! Are gust de scorţişoară şi portocale... hmmm, miroase a sărbători de iarnă! :D Deja mai am câteva pliculeţe şi termin cutiuţa!

Aceste este perfect înainte de masă! Îl beau cu jumătate de oră înainte de masă. Are acţiune antioxidantă, energizantă. scade apetitul alimentar şi pofta pentru dulciuri, reduce depozitele de grasimi. Conţine fructe de soc, frunze de ceai verde, mesteacăn, stevie dulce şi flori de iasomie. 

Ei bine, vanilia face totul pentru mine! Are un miros şi un gust bun! Şi să nu uităm de beneficiile ceaiului roşu!

Acest ceai este o descoperire nouă. Are un gust absolut minunat de mere verzi, şi are un efect relaxant. Este perfect de băut seara în pat, sub o pătură pufoasă!

Şi în final, am uitat să precizez că eu nu beau ceaiurile cu zahăr, ci simple, fără îndulcitori. Foarte rar folosesc extract de stevia.

Cam atât pentru postarea de astăzi. Vă doresc o zi călduroasă! Şi să sperăm că o să vină căldurica mai repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu