marți, 26 martie 2013

Haul AVON 05/2013

Bună dimi!! Coletul de la Avon a sosit la 6 dimineaţa, iar afară ninge ca-n poveşti! Parcă vine Crăciunul!! Unde este primăvara?! Partea tristă este că trebuie să ies din casă astăzi... Oricum.. nimic nu este pentru totdeauna! Deci să revenim la produsele Avon pe care mi le-am comandat în campania aceasta, şi pe care am vrut să le împărtăşesc cu voi!  :D
  O să fie o postare scurtă pentru că trebuie să plec şi nu am timp să scriu despre fiecare produs în parte. Dar dacă vreţi să vă dau detalii despre un produs anume scrieţi-mi mai jos!


Tratamentul penru păr cu ulei de argan este my favorite!! Este a treia sticluţă pe care o recumpăr! Iar deodorantele sunt adaosuri, ca să zic aşa.., la parfumelele pe care le am în variantele acestea. Far awaz este parfumu meu preferat din clasa a 9-a !

E prima trusă pe care o încerc din gama LUXE şi deja sunt super încântată de ea! Arata superb, iar culorile sunt perfecte pentru ochii mei albaştri! :D


  Nu mai am cuvinte de laudă pentru aceste creioane.. Le iubesc! Sunt perfecte,moi şi rămân pe pleoapă toată ziulica! Iar culoarea aceasta, Flash, este a cincea nuanţă pe care o încerc din gama creioanelor Supershock.


Şi binenţeles, vopseaua mea preferată!! Aş vrea să vorbesc o zi întreagă despre vopselele de la AdvanceTechniques, dar nu am timp! Atât de mult le ador! :) Vreau să mă deschid o nuanţă la păr, acum fiind un şaten spre blond. Poate o să vă arăt rezultatul în week-end.

Şi încă o poză cu toate produsele. :)


Şi acestea au fost produsele care le-am comandat pentru mine. Dacă aveţi întrebări nu ezitaţi să mi le puneţi!
Până data viitoare, pupicei!!

7 comentarii:

  1. si eu am o paleta luxe si imi place enorm

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut in video cu colectia ta de makeup ;;) Si mie imi place. Ieri am incercat-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu mi-am comandat tratamentul cu Argan ,de-abia astept sa-l primesc:)
    Vreau review la vopsea daca vrei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa tratamentul cu ulei de argan! Eu il ador! O sa fac si un review la vopsea. Pupici!

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase culorile din paleta; eu am avut un un fond de ten si un ruj din gama luxe- bunicele,nu cred ca isi merita pretul intreg , dar daca e vreo oferta merita incercate

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase culorile din paleta; eu am avut un un fond de ten si un ruj din gama luxe- bunicele,nu cred ca isi merita pretul intreg , dar daca e vreo oferta merita incercate

    RăspundețiȘtergere