marți, 12 martie 2013

Un mic HAUL - Oje pentru primăvară!

Bună tuturor!!! Ieri am fost prin oraş, a fost oribil de urât afară, dar am găsit un magazin care avea rafturi pline de oje!! Şi chiar avea unele culori pe care le caut de ceva timp! Cel puţin numărul 115 din gama Jolly Jewels am căutat-o de luna trecută... Nu prea îmi cumpăr aşa multe oje, dar am vrut să îmi înnoiesc colecţia cu nişte culori absolut delicioase!



Am făcut pentru voi nişte swach-uri pe o foaie albă. Pe unghii o să revin în viitoarele postări!
















După cum puteţi vedea sunt nişte culori superbe, perfecte pentru primăvara ce urmează! Iar oja după care sunt innebunită acum, este cea din gama Jolly Jewels, o copie fidelă după China Glaze - It's a trap-eze!

Sper că v-au plăcut noile mele achiziţii, si o să revin cu NOTD în curând!
Până atunci, să aveţi o zi minu-minu!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu