luni, 25 martie 2013

2 în 1 ~ NOTD: Tiffany blue şi Purple star dust !!

Salutare! După un week-end lung, în care am fost plecată din localitate, revin cu nişte unghiuţe! :D

     Prima poză este mai mult un SWATCH, al ojei de la Golden Rose. Este achiziţionată recent şi am vrut să vad culoarea şi rezistenţa ei. Este un bleu pastelat superb, iar atunci când mi-am facut unghiile era aşa frumos afară! Şi binenţeles a doua zi a venit frigul....
Am aplicat două straturi de ojă, şi era destul de opacă şi cu un singur strat.


După ce m-am plictisit de oja asta, m-am gândit să încerc ceva cu glitter... Nu ştiu ce a fost cu mine în ultimele 6 luni, dar am fost înnebunită după oje sclipicioase. Cel puţin de sărbătorile de iarnă , nu exista zi în care să nu am unghii slipicioase! :))  Şi pentru că afară începuse să plouă, şi să se facă din ce în ce mai frig, m-am gândit să îmi fac ziulica mai frumoasă.
Încercaţi să faceţi abstracţie de strâmbul meu degeţel... un defect din naştere. :)



Şi cam asta am purtat pe unghiuţe week-end-ul asta.. Să sperăm că vremea asta oribil de friguroasă nu va mai dura.. Şi până data viitoare vă doresc o săptămână minunată!!

2 comentarii: