vineri, 29 martie 2013

Achiziţia săptămânii

Bună fetelor!!

Săptămâna acesta mi-am permis să îmi cumpăr câteva lucruri, pentru că am fost cuminte luna martie, şi nu am cheltuit bani pe machiaje, mi-am luat doar esenţialele. :D

   Sunt în căutarea unei creme perfecte pentru tenul meu, şi pentru că am vrut ceva mai natural, cu ingrediente naturale, am zis să le încerc pe cele de la TIS. Am vrut una potrivită tenului meu, mixt cu pori puţin dilataţi, şi am cumpărat-o pe cea pentru tenuri grase. Şi pentru că se apropie primăvara, am vrut şi o cremă protectoare, cu factor de protecţie.
  Am vrut să încerc un şampon de la Yves Rocher şi l-am ales pe cel cu extract de tei. Nu conţine siliconi sau parabeni şi miroase superb a flori de tei!
  Iar minunăţia de la Golden Rose... ce să mai spun? E a doua oară când îl recumpăr şi sunt înnebunită după el!


Am pozat cremele pe un pliant de la TIS, în care prezintă toate produsele lor.

Voi a-ţi încercat produse de la TIS? Folosiţi produse de la plafar?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu