miercuri, 6 martie 2013

Favoritele lunii Februarie

Hey!! Cu o mică, mică întârziere, m-am gândit să fac şi eu favoritele lunii. :) Nu o să spun că februarie a trecut prea repede.. pentru mine şi o săptămână trece mult prea repede! :( Luna trecută nu am apucat să mă bucur prea mult de machiaje, unghii, tratamente, etc... Abia pe la sfârşitul lunii am avut timp pentru mine. Dar am avut căteva produse la care apelam zilnic.

Am avut mici probleme cu tenul, a fost mai uscat în unele zile, în alte zile apăreau monstruleţi... Apa termală m-a salvat de fiecare dată. O aplicam dimineaţa, seara, în timpul zilei când simţeam nevoia şi chiar îmi setam şi fondul de ten cu ea.

Crema pe care o foloseam dimineaţa este cea cu lapte de capră, de la Lady's. Seara folosesc ulei de struguri sau de argan ... sau de migdale. :)) În principiu seara folosesc uleiuri.
Fondul de ten pe care îl ador este cel de la Farmasi. Este perfect pentru tenul meu mixt! Şi când nu vroiam să îmi încarc tenul prea mult, sau eram prea grăbită, foloseam BB-ul de la Avon, rimel şi gata! Eram pe uşă deja. :)) Nu prea sunt înnebunită după acest rimel de la Essence, dar vreau să îl termin.
Quad-ul de la Farmasi a fost singura paleţică pe care o vroiam dimineaţa. Are nişte culori neutre superbe şi împreună cu baza de machiaj de la Avon, rezistau ore bune. Pentru spâncene am folosit kit-ul de la Essence pe care îl ador!
Ca ruj am folosit un nude superb de la Avon, Perfect Kiss în nuanţa Natural Glow. Este un ruj la care nu am nevoie de balsam de buze, este foarte hidratant.
La capitolul unghiuţe, nu ştiu de ce nu mi-a trecut faza ojelor cu glitter, dar nah.. :D Vedeta lunii februarie a fost oja de la Golden Rose, Jolly Jewels, pe care nu vroiam să o mai dau jos de pe unghii. :))  Tratamentul de la Farmec îl folosesc de 2 ani şi nu cred că o să renunţ prea curând la el!
Parfumul pe care îl foloseam zilnic este cel de la Herve Leger, Femme, împreună cu laptele parfumat de la Yves Rocher, care miroare demenţial, şi aproape că nu mai ai nevoie de parfum!
Pentru păr, am revenit la Placenta de la Kallos, pe care o combin cu ulei de ricin si ulei de măsline, şi îmi face  bucle ca în reviste! :D  Şi binenţeles preaiubita mea cremă de păr de la Balea, fără de care nu aş putea rezista!

La capitolul random favorites, toată luna am folosit eşarfa de la H&M, care mi-a ţinut de cald atunci când simţeam că nu mai rezist... Şi 2 perechi de cerceluşi care îmi faceau ziua mai însorită, şi primeam şi multe complimente la adresa lor!

Cam atât pentru luna februarie. În martie voi avea mai mult timp liber şi sigur voi avea mai multe preferate!

Până data viitoare, să aveţi o zi minu-minu!!

Un comentariu: