vineri, 8 martie 2013

Mici cumpărături de 8 martie!

Pentru început vreau să vă urez un 8 martie cât mai superb! Şi la cât mai multe cadouri!!
Pentru că este o zi specială, ziua femeilor, am zis să îmi fac câteva cadouri. :D Nu mi-am luat multe, dar îmi plac foarte, foarte mult! Mai ales bluziţa cu "mustache"! O ador! Mă bucur că am gasit şi revista Femaia cu crema pentru matifiere şi de la DM mi-am luat o spumă pentru bucle. Orice este pentru păr creţ trebuie să îl încerc. :D
Am mai avut o spumă pentru bucle de la Wellaflex pe care o adoram, dar am vrut şi altele. :)



Bluziţa este foarte lejeră şi se aşează super pe mine. Iar mustăţile sunt "mortale"! La spate are un detaliu super cute, cu o imitaţie de piele şi un fermoar.


Bluziţa aceasta m-a cucerit din prima! Este aşa comodă şi călduroasă! Iar inimioara din catifea este absolut superbă!

Acest tip de colier mereu mi-a plăcut. Poate fi purtat aproape la orice, şi schimbă orice ţinută simplă!

Ultimul produs, este crema de la Gerocossen. Am văzut revista prin oraş de ceva zile, dar găseam crema pe care o vroiam eu. :D Am găsit-o astăzi, fără să vreau.. parcă mă aştepta pe mine! Este pentru ten mixt, care matifiază. Acum să vedem şi efectul ei.
Aaa, şi am uitat să precizez că în revistă am mai găsit o mostră de la Vichy Neovadiol Magistral. Cred că o să o dau mamei mele să vadă cum este. Nu este pentru vârsta şi tenul meu. :)


Şiii .. cam atât pentru  astăzi. Binenţeles că am primit multe flori şi ciocolăţele, dar nu am avut timp să le pozez şi pe ele. :)) Am vrut să scriu cât mai repede postarea aceasta pentru că trebuie sa ies în oraş. Doar este 8 martie! :))


V-am pupăcit şi vă doresc o seară cât mai superbă!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu