duminică, 25 ianuarie 2015

Unghiutele Saptamanii

Duminică!!! Ziua când e dedicată doar ptr mine! Măști de față, creme de corp, baie luuungă cu multă spumă, păr și unghiuțe îngrijite pentru săptămâna ce urmează.
A devenit un fel de ritual pentru mine, un ritual care mă ajută să trec mai ușor peste ziua de Luni... Probabil este un clișeu la toată lumea... dar pentru mine ziua de luni a devenit (fără să îmi propun) o zi lungă, și grea!

Ok... să trecem la subiect! Săptămâna la mine e cam așa.. 3 zile cu o manichiură, 2 zile cu altă manichiură, iar în weekend (dacă am chef sau trebuie sa plec undeva în oraș) îmi fac unghiile într-o culoare pe care nu aș purta-o în timpul săptămânii, la muncă. Așa că o să fiu scurtă și la obiect!

 Săptămâna aceasta am purtat :




Spre sfârșitul săptămânii, pentru că nu am avut chef de ceva wow și mă grăbeam, am ales unghiuțe simple, nude:



Iar în weekend am încercat ceva nou, care sincer nu m-a dat pe spate... Iar rezistența este slabă.. 1 zi  :))  Dar am primit multe complimente!





Un comentariu: