marți, 3 februarie 2015

Creionul NEGRU perfect?

Bună tuturor!! Cred că trebuia să pun titlul de "În Căutarea eyeliner-ului Perfect!" :))
 Ultimile două săptămâni au fost super incărcate/obositoare/lungi... Dar în sfârșit m-am liniștit, am mai mult timp liber pentru mine!
Pentru că am fost numai pe fugă și dimineața când trebuia să mă pregătesc, nu aveam chef de machiaje sofisticate.. Apelam mereu la un creion negru si rimel și puff! Ochii mei erau gata! :))

Am vrut să fac postarea de azi mai mult pentru a vă arăta ce creioane de ochi folosesc eu de obicei, când sunt pe fugă.
Nu pot să zic că am încercat foarte multe creioane,foarte multe brand-uri, dar am avut o perioadă când foloseam în fiecare zi numai, și numai creion. Nu îmi plăceau tușurile de ochi (mi se păreau prea messy..) și nici gel eyeliner nu aveam chef să încerc. Nu aveam timp și nici chef să stau și să mă perfecționez în arta liniilor perfecte la ochi...  Ceea ce mi-a schimbat perspectiva au fost tușurile tip cariocă! Mi-au ușurat viața de dimineața și m-au făcut să învăț liniile perfecte la ochi!
Dar să revenim!! Vorbim despre creioane aici..
Sunt ușor de folosit, le poți blend-ui foarte ușor cu o pensulă sau un burețel și au un finish mat.
Eu le folosesc prin rotație, de obicei. Dar preferatul meu rămâne cel de la Avon Supershock! Este cremos și rezistă acolo unde îl pui! L-am descoperit prin anii de facultate și  îl tot recumpăr de atunci.

O nouă descoperire este și cel de la Kallos, care îmi place mult.
Știu că îmi este mult mai ușor să folosesc gel eyeliner-ul de la elf, sau carioca de la essence, dar am zile când mă întorc la clasicul creion negru! :)
Sunt curioasă dacă voi a-ți descoperit altul mai bun, mai cremos și care rezistă toată ziua!
Vă rog să îmi scrieți, dacă da!
Până data viitoare, pupici! 

Un comentariu:

  1. eu cred ca sunt singura persoana care nu se intelege cu supershock. sau e creionul meu bolnav. mi se pare pra cremos, nu se ascute bine, si varful i se rupe mereu.

    RăspundețiȘtergere