sâmbătă, 17 ianuarie 2015

AM REVENIT !!! .... I'm back! :)



După o absență de 1 an și 5 luni (da, am numărat...), în care s-au întamplat multe, s-au schimbat multe... Am zis că este cazul să vă explic măcar de ce am luat o pauză.. :D
În primul rând, acum 1 an jumătate eu munceam part time. Și aveam timp de aproape orice... aproape :))
Mi-am gasit un job full time, care îmi ocupa o mare parte din timp(o mică precizare- sunt terapeut ABA, lucrez cu copiii cu autism) ... A trebuit să mă împart și cu facultatea/ sesiunile/ proiecte de predat.. Și a trebuit să îmi organizez și propia nuntă. Dap, singurică ptr că soțul meu iubit era mai tot timpul plecat prin alte țări. Și nu regret nimic! Să nu mă înțelegeți greșit. Nu mă plâng! A fost un an dificil, dar nu regret!
Și așa s-a dus timpul.. eu nu știu cum a zburat! Nu am avut timp nici măcar să mai intru pe pagina mea de blog.. sa vad dacă mai arată la fel.. Să îmi fie rușine! :(
Între timp, a mai apărut o schimbare în viața mea... O sa fiu MĂMICĂ! Am zile când nici mie nu-mi vine să cred.. Dar incepe să crească burtica și devine din ce în ce mai real! Sunt însărcinată în 4 luni jumătate. Dar mai multe despre sarcină o sa vorbesc intr-o altă postare. Nu vreau să o lungesc acum.


Am zis că o să ma reapuc iar de blog. Un fel de nouă rezoluție a anului. Să vedem acum cât de bine o să mă țin de ea... :D
În principiu cam atât vroiam sa vorbesc astăzi.. De Ce am lipsit? Unde am fost?

Vă pup! Și o să revin în curând!


 P.S. Am fost foarte activă pe intragram in schimb! :D  http://instagram.com/zuzigeo/

3 comentarii: