vineri, 20 februarie 2015

Untul De CACAO + Untul DeSHEA și SARCINA

     Bună tuturor!! Astăzi vreau să vă vorbesc puțin despre ce am folosit in ultimile luni, ca îngrijire a pielii. Mai ales că mi se mărește burtica pe zi ce trece.
Eu oricum foloseam creme/unturi/uleiuri de corp mai mereu. Dar de când am început să mă "măresc" :D am început să folosesc unturi de corp naturale.
Iar în ultimile 2 luni am folosit aproape de fiecare dată numai untul de cacao și untul de shea .

     După cum știți, vergeturile reprezintă una dintre cele mai frecvente afecțiuni ale pielii în timpul sarcinii. Sunt cauzate de întinderea pielii în momentul în care burtica începe să crească.

   Chiar dacă mai multe studii recente au demonstrat faptul că untul de cacao nu ar ajuta la prevenirea sau atenuarea vergeturilor în sarcină, nu înseamna că utilizarea lui este complet inutilă.
Untul de cacao în stare nerafinată conține vitamina E, care are propietatea de a preveni și trata vergeturile / ridurile. Și aplicat regulat ajută la hidratarea pielii și menținerea elasticității ei.
      Untul de shea este din ce în ce mai popular în lume datorită puterilor lui vindecatoare. Este o sursă excelentă de vitamin A și E, vitamine esențiale pentru o piele sănătoasă. Astfel poate reduce aspectul cicatricilor și le ajută să dispară. Este extraordinar și pentru iritații ale pielii, eczeme, piele uscată, înțepături de insecte si multe altele.

Eu folosesc unturile de corp de la Sunlit, le gasiți în Carrefour sau la plafar. Ele arată cam așa :
      Le aplic după fiecare duș sau băiță. Eventual le pun pe calorifer înainte să intru la baie, iar ele se încălzesc și/sau se topesc. Nu mă deranjează că îmi lasă pielea puțin grasă. Este o senzație diferită... Mă simt hidratată mai mult decât unsuroasă :)) Și vreau să spun că pielea rămâne moale și catifelată chiar și după 24 de ore! Uneori, după ce folosesc un exfoliant pentru față, aplic untul de cacao pe tot tenul. A doua zi mă trezesc cu un ten fin și catifelat ca de bebeluș! :)

     Vreau să precizez faptul că eu aplic unturile numai seara, deși mi s-a întamplat să folosesc untul de shea o dată, dimineața. Și nu m-a deranjat deloc. Nici nu mi-a pătat hainele.
De obicei le folosesc prin rotație, pe ambele.


Iar în zilele când sunt pe fugă și nu am chef de ele, aplic pe pielea udă ulei de bebeluș.


Vreau să vă arăt și ce folosesc în duș, aproape în fiecare zi. Pentru că nu mi se pare îndeajuns doar untul de corp!
Eu folosesc exfoliante/scurb-uri de corp pentru că mi se pare esențial, mai ales acum că iau în greutate arpoape în fiecare săptămână. :))
Preferatele mele, pe care le folosesc într-una, sunt: Scrub-ul de la ThaiSpa (pe care îl găsiți în Carrefour). Sunt la a treia cutiuță!!

Și o descoperire mai nouă, de care am fost foarte mulțumită, sunt pliculețele cu scrub din LIDL (pe care le-ați văzut in postarea cu ultimele cumpărături). Un plic mi-a ajuns pentru 4 utilizări! Și mi-a plăcut așa mult, că mi-am facut facut un back-up de 6 plicuri :D


Până acum nu mi-a apărut nici o vergetură și nici nu am pielea uscată.Sunt fosrte mulțumită de rutina acesta și vreau să o duc pană la sfârșitul sarcinii, și chiar și după!
Și sunt sigură că nu este nevoie să fiți cu burtică, ca să folosiți unturile de corp. Le recomand tuturor!

Până data viitoare, pupicei!

2 comentarii:

  1. eu nu sunt cu burtica, dar am incercat in ianuarie uleiurile narturale pentru corp, si mi-au placut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca nu sunt singura care le foloseste! :D Pupici!

      Ștergere