luni, 9 martie 2015

Unghiuțele săptămânii (2 martie-8 martie)

      Bună tuturor!! Astăzi revin cu o postare scurtă și la obiect! :)
A fost o săptămână plină de evenimente frumoase, de fapt luna martie este plină de aniversări, zile de naștere. Este o lună frumoasă și un nou început!! Radiez de fericire când mă gândesc la soare și ghiocei!
    Acum, să trecem la unghiuțele pe care le-am avut săptămâna trecută. :) Sunt tare curioasă dacă o să fie vreo săptămână în care să am pe unghii numai o singură ojă.. și să nu o schimb...

    Pozele au fost făcute în grabă, pentru că am tot uitat să le fac poză imediat după ce am terminat modelul.. Și îmi aduceam aminte când eram pe stradă sau cand deja se stricase un pic oja pe unghiuțe... Dar deh.. măcar poate că vă inspir cu câte un model :)




Pentru că am fost așa aiurită și abia mi-am adus aminte să pozez unghiuțele... binențeles că nu am avut timp să fac poze și la ojele pe care le-am folosit.. :(
Așa că, intrebați-mă dacă vreți să știți ce oje am folosit, sau ce număr au. Și promit că o să vă răspund în comentarii!

Până data viitoare, vă pup!! Să aveți o săptămână ușoară și însorită!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu