miercuri, 11 martie 2015

Review Marker Sprancene KALLOS

Bună tuturor!!! Este o zi așa mohorâtă afară.. Dar eu am chef de plimbări prin parc si inghețate! Abia, abia aștept să vină căldurica!
    Astăzi vreau să vă vorbesc de un produs pe care eu nu prea l-am văzut pe internet, nu am auzit de nimeni vorbind despre el.. Și mai mult, când mă intreabă lumea cu ce îmi fac sprâncenele și aud de "Cariocă" se uită cruciș la mine...

     Eu am descoperit acest produs acum aproape 3 ani, când am trecut pe langă un stand Kallos în Iași. Foloseam numai creion ptr sprâncene pe atunci, pudra nu prea îmi plăcea. După ce l-am folosit prima oara am zis OAU! M-a uimit precizia lui și pigmentarea, rezistența lui și rapiditatea cu are îmi făceam sprâncenele în fiecare dimineață!

Aplicarea lui se face foarte ușor, și trebuie să fiu atentă la cât produs este pe vârf pentru că este destul de pigmntat la început. Iar după ce îl aplic periez sprâncenele cu pensulica specială ptr așa ceva.
Iar efectul nu mai este foarte vizibil, ci este mai natural.

Știu că de aproape, sprâncenele mele arată puțin ciudate...dar încerc să le cresc ptr a le oferi o altă formă...
Oricum, important este efectul natural al produsului, nu sprâncenuțele mele ciufulite. După cum vedeți am folosit ambele culori pe sprâncene și abia se vede o diferență. Asta pentru că eu am periat sprâncenele.

Cred că un minus ar fi paleta de culori... sunt două culori, mari și late... Mi-ar fi plăcut o gamă mai largă de nuanțe!

    Pensula este tip marker, nu este nici tare, dar nici moale. Iar dacă vreți mai mult produs în vârf, trebuie sa agitați puțin carioca în mâini. Da știu cum sună! Dar o să vedeți cât produs o să curgă. De asta la mine în poze se văd așa murdărele.


Per total, mie îmi plac tare mult aceste carioci! Sunt numai bune atunci când sunt pe fugă dimineața. Și sunt și rezistente!
Vi le recomand, dacă aveți cum să le încercați!


Până data viitoare, vă pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu