joi, 5 martie 2015

Preferatele Lunii Februarie 2015

Bună tuturor!! Am puțin plecată din localitate, dar acum m-am întors cu chef de postări! :)
Scuze de mica întârziere!
Astăzi vreau să vă arăt ce produse am folosit cu drag în luna iubirii! Care a fost scurtă și a zburat mai repede ca o pasăre...
O sa trec direct la produse!

Spray-ul de corp Incadenssence, de la Avon miroase a primăvară! Și îl folosesc pe corp și pe haine.
Deodorant NetaPorter este suuperr mare și miroase divin, floral. Chiar persistă mirosul.
Oja Seventeen nr 331 - ce pot să spun... am purtat-o de vreo 3 ori luna asta. Adică clar mi-a placut la nebunie!! Este un roz prăfos spre zmeură.. Nu știu cum să explic.. dar ador culoarea pe unghiile mele!
Crema ptr luminozitate și hidratare de la Gerovital am descoperit-o prin ianuarie și de atunci o folosesc în fiecare zi! Ador efectul de luminozitate pe care îl dă! Și este o bază bună pentru fond de ten.
Spuma de curățare Balea, seamănă mai degrabă cu o spumă de ras la textură (știu cum sună..), dare este genială!! Îmi lasă tenul așa catifelat și luminos!
Parfumul Lolita Lempicka este printre parfumurile mele preferate din facultate... Ador mirosul lui dulceag și proaspăt! Ca să nu mai zic de sticluță.. Este un parfum perfect pentru primăvară!


Era cât pe ce să uit să vă arăt peria de curățare de la Avon.. Pe care o folosesc zilnic cu gelurile de curățare! Am iubit-o de când am primit-o și chiar îmi simt tenul altfel de când o folosesc! Are 2 capete, unul de silicon (pe care îl folosesc în fiecare dimineață) și unul cu peri sintetici moi (il folosesc de 2 ori pe săptămână). Are 2 viteze și curăță blând tenul. Mai ales peria de silicon! Este ca un masaj facial!


       La categoria machiaj... Am vrut să vă arăt ce folosesc într-una aproape în fiecare zi. Nu avea rost să pozez și trusele de machiaj pe care le folosesc..

Kit-ul de sprâncene de la ELF, nuanța ASH... nu cred că mai are rost să vă zic cât de mult îmi place. Se vede după cum arată! Îmi cer scuze că nu l-am curățat un pic inainte de poze..Dar se murdărește așa in fiecare dimineață, după ce îl folosesc.. Oricum, il ador!!
Fondul de ten LastingFinish de la Rimmel - l-am folosit într-una de când l-am cumpărat. Chiar mi-am ignorat celelalte fonduri de ten! Îmi place efectul pe care îl lasă pe tenul meu și acoperă destul de bine imperfecțiunile. A fost perfect și când aveam porțiuni de ten uscate.
Rimelul the Rocket Volum Express de la Maybelline este preferatul meu de mai bine de 1 an. Chair trebuie să îmi iau altul, deoarece ăsta deja e pe ducă... :)
Rujul lichid de la Farmasi, în nuanța 06 este o nuanță superbă de roz prăfos spre piersică. Nu știu cum se vede la soare, dar pe buzele mele este un pic mai închis.
Blush-ul de Farmasi, în nuanța 05, este un alt preferat!După cum se vede mai un pic și ating fundul :)) L-am purtat chiar și iarna trecută.
Fardul mono de la Avon, în culoarea Satin Taupe este o descoperire mai nou[, dar l-am folosit într-una. În pliul pleoapei, pe toată pleoapa, la baza genelor.. Este o culoare așa frumoasă!
Și ultimul produs despre care vreau să vă vorbesc este un fard mono de la Seventeen. Dar nu este ca orice fard.. Este unic! Pe pleoape se vede uimitor!! Am încercat să fac niște swatch-uri pe mână..dar încă nu am o cameră foto așa HD.. Pe pleoapă se vede doar un shimmer foarte subtil. Eu l-am folosit în diferite combinații, preferata mea este să aplic puțin pe centrul pleapei, peste alt fard... Ahh efectul este uimitor!! Mereu mă întreabă lumea cu ce sunt machiată! Trebuie să îl încercați!!
Mono-ul este în nuanța 06 ți se numește Extra Sparkle Shadow de la Seventeen.

Ca preferate random.. am descoperit un serial relativ nou.. Gotham!! Mi-am luat toate episoadele și le urmăream în fiecare seară!

Fetelor acestea au fost preferatele mele mele din luna Februarie!
Dacă aveți întrebări nu ezitați să mi le puneți mai jos!


Până data viitoare, vă pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu