duminică, 22 februarie 2015

Prima Impresie AVON - SuperExtend WINGED Out Mascara + Corector Crema IDEAL FLAWLESS

Această postare o să fie una scurtă! :D
Am vrut să fac acest mini-review la aceste două produse pentru că ele vor apărea în campaniile următoare. Rimelul va apărea în campania 04/2015 la prețul de 16 lei, iar corectorul-cremă va apărea în campania 05/2015 la prețul de 17 lei.

Am rămas plăcut surprinsă de acoperirea corectorului! Și este cremos când îl aplici, iar după câteva secunde se setează frumos.
    După cum vedeți, eu am luat nuanța Fair, el fiind disponibil în două nuanțe - Fair și Medium - Iar în poza de mai jos este swach-ul de la o singură aplicare.
Și dacă tot aveam un mic monstruleț pe față am vrut să vă arăt acoperirea lui. Eu l-am aplicat direct pe piele, deși cateodată aplic corectorul dupa fondul de ten.


Iar al doilea produs este rimelul. Este ok, la prima aplicare. Are o periuță din silicon. Desparte foarte bine genele si oferă ceva volum. La alungire... vă las pe voi să judecați :))  Eu oricum sunt foarte mofturoasă la rimeluri... Vreau alungire maximă și volum extra!

O să îl mai folosesc și în combinații cu alte rimeluri preferate și poate o să fiu mai mulțumită de el.


Dacă aveți mai multe întrebări legate de aceste produse, nu ezitați să mă întrebați!
Până data viitoare, pupici!!

2 comentarii:

  1. Subscriu parerii tale despre rimel. Cand l-am folosit pentru prima data, am avut impresia ca folosesc o periuta fara riimel. Cand am folosit si una mai stufoasa, s-au vazut diferentele. Sper sa imi schimb parerea, insa tanjesc dupa Super Full, singurul rimel de la Avon care mi-a placut.
    Te astept si pe la mine
    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu mi-a placut nici acela "Super Full"... :)) Super bloguletul tau!

    RăspundețiȘtergere